ایمیل : info@bardarsho.com         تماس : 09157416430

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

وب سایت باردار شو – باردار شدن طبیعی

وب سایت باردار شو

وب سایت باردار شو – باردار شدن طبیعی : بارداری یکی از مهم ترین مراحل زندگی هر فردی به شمار می رود، زمانی که شما یک زندگی مشترک را آغاز می کنید مدتی پس از آن باید فرزند آوری کنید تا خانواده شما گسترده تر شود. امروزه ناباروری برای بسیاری از زوج ها یک مشکل و دغدغه می باشد و این عامل در کشورهای توسعه یافته و نیافته هم افزایش پیدا کرده است.

روش های درمانی زیادی برای ناباروری یا باردار شدن وجود دارد که هر کدام از آن یک سری مزایا و یک سری معایب خودشان را دارند، برای بارداری هیچ چیز مانند بارداری طبیعی مناسب نیست، در روند بارداری طبیعی همه چیز به شکل عادی خودش اتفاق افتاده و هیچ زیانی برای بدن شما نخواهد داشت.

امروزه معمولا حتی با پیشرفت علم و تکنولوژی بیشتر به بارداری طبیعی و انجام آن تاکید می کنند.

برای تجربه یک بارداری طبیعی و لذت بخش با انجام یک سری راه حل های ساده با شماره های زیر مشاوره بگیرید:

09399639051

09157416430

بارداری با روش طبیعی باردار شو

وب سایت باردار شو به شما و زوج هایی که تا الان موفق به بارداری طبیعی نشده اند بر اساس تجربه شخصی آموزش می دهد تا چطور بتوانند یک بارداری طبیعی را تجربه کنند.

باروری با روش های جدید و تکنولوژی یک روش طبیعی نیست و می تواند یک سری معایب هم داشته باشد، در کنار آن بسیاری از زوجین علاقه دارند تا بارداری طبیعی را تجربه کنند.
باردار شو به شما کمک کرده تا تمامی مراحل و قدم هایی که نیاز است در این مسیر بردارید را ادامه دهید.

در باردار شو می آموزید که:

یک سری موارد در دوره های باردارشو به شما آموزش داده می شود، در این دوره ها شما یاد می گیرید که چگونه عوامل طبیعی که در خود شما و در اطراف تان وجود دارند و تا الان شاید نسبت به آن ها بی اهمیت بودید اهمیت دارند و در این روند تاثیر می گذارند.

 

در باردار شو می آموزید که:

در باردار شو می آموزید که:

 

مقابله با افکار منفی

زمانی که یک زوج در اقدام به بارداری موفق نمی شوند، در کم ترین زمان ممکن دچار استرس و اضطراب شده و افکار منفی پیدا می کنند. این افکار منفی در آن ها استرس ایجاد کرده و تمامی سیستم بدن شما را تحت تاثیر خودش قرار می دهد.

یکی از دلایلی که شاید بارداری به تاخیر می افتد همین تاثیر اضطراب روی هورمون های بدن است. اضطراب نه تنها روی بارداری بلکه روی سبک زندگی شما هم تاثیر منفی می گذارد و یک سری مشکلات دیگر را هم برای بدن ایجاد می کند، افت فشار، ریزش مو، مشکلات گوارشی، معده درد، تپش قلب، افکار منفی، روحیه بد و … تماما می توانند ناشی از استرس و اضطراب و یکی از عوارض آن باشند.

شما برای بارداری طبیعی یکی از کارهایی که باید انجام دهید این است که استرس و اضطراب را از خودتان دور کنید. بهترین کمک برای شما در اولین مرحله حفظ آرامش تان است.

باردارشو بر اساس تجربه شخصی خودش می آموزد که چطور می توانید با این افکار مقابله کرده و آن ها را با طرز تفکر مثبت جایگزین کنید.

این که شما نسبت به بارداری طبیعی باورهای مثبتی داشته باشید، بدن خودتان را یک بدن قوی بدانید که می تواند روند طبیعی را طی کند و این که ایرادی ندارد در قدم اول موفق نشده اید به مرور این اتفاق برایتان می افتد، می تواند شما را از آن همه حجم استرس و اضطراب دور کند و کمک کند تا برخودتان و افکارتان مسلط شوید.

تغییر رفتارهای غذایی

آیا تا به حال به غذاهایی که در طول روز و تاثیراتی که آن ها روی بدن شما می گذارند فکر کرده اید؟
آیا میدانید در هر غذایی که استفاده می کنید تا چه اندازه مواد مضر وجود دارد و چه اندازه آن ها به بدن شما کمک می کند آیا می دانید غذاهایی که استفاده می کنید برای بدن شما سالم هستند یا اینکه برای بارداری ضرر دارد؟
آیا تا به حال به رفتارهای غذایی که دارید فکر کرده اید؟

یکی از عواملی که شاید خیلی از توجه و حتی خود ما تا به حال در مورد آن ها فکر نکردیم و اصلاً به آن توجه نکردیم که تا چه اندازه روی بدن ما تاثیر دارند همین تغییر رفتار غذایی است رفتارهای غذایی که یکسری شرایط را در بدن ایجاد می کند و مواد غذایی که بدن ما تحت تاثیر مستقیم آن ها قرار دارند تمام روی بارداری طبیعی تاثیر می گذارند.

 

تغییر رفتارهای غذایی

تغییر رفتارهای غذایی

 

به همین دلیل یکی از کارهایی که باردار شو انجام می دهد این است که به شما کمک می کند تا رفتارهای غذایی تان را تغییر دهید و تاثیر آن را در زندگی تان مشاهده کنید.

باردار شو بر اساس تجربه شخصی تمامی مراحلی که خود برای اصلاح تغییر رفتار غذایی انجام داده است را به شما پیشنهاد داده و کمک می کند تا تغییرات غذایی مضرتان را عوض کنید. این عامل نه تنها روی بارداری شما بلکه روی تمامی مراحل زندگی تان هم تاثیر مثبتی می گذارد.

معرفی دوره باردار شدن با تغییر رفتار غذایی و تغییر باورها

این دوره دستاورد ما می باشد که در آن تمامی مراحل و نکات ارزشمندی که ما تجربه کردیم تا توانستیم بارداری طبیعی را انجام دهیم به شما آموزش داده شده است. این دوره به شما کمک می کند تا تمامی روش هایی که شاید آن ها را امتحان کرده اید اما شکست خورده اید را کنار بگذارید و با استفاده از یک سری کارهای ساده بتوانید بارداری طبیعی را انجام دهید.

این دوره نیاز ندارد تا خودتان را به صورت کامل تغییر دهید یا کارهای سخت انجام دهید، تها کافیست قدم به قدم پیش بروید و تمامی مراحل را کم کم پیاده سازی کنید تا تغییرات بزرگ آن را در زندگی تان ببینید.

 

معرفی دوره باردار شدن با تغییر رفتار غذایی و تغییر باورها

معرفی دوره باردار شدن با تغییر رفتار غذایی و تغییر باورها

سوالات متداول

باردارشو چه کمکی به شما می کند؟ باردار شو بر اساس تجربه شخصی موفق به شما کمک می کند تا بارداری طبیعی را تجربه کنید.

باردارشو روش خاصی را به ما پیشنهاد می کند؟ این دوره تماما بر اساس تجربه شخصی و نکاتی است که ما از آن ها نتیجه گرفته ایم و بر پایه ی تغییر باورها و عادات غذایی می باشد.
آیا دوره های باردار شو پشتیبانی دارد؟ بله این دوره ها تماما پشتیبانی شده و شما می توانید از خدمات آن ها بهره بگیرید.

برای تجربه یک بارداری طبیعی و لذت بخش با انجام یک سری راه حل های ساده با شماره های زیر مشاوره بگیرید:

09399639051

09157416430

تیم تحریریه باردار شو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

×

وب سایت باردار شو

×